Hejo

Przepraszam, że tak długo nic nie pisałam na swojej stronce.
Musicie mi to wybaczyć.
Niestety byłam bardzo zajęta. Wiecie klasa maturalna no i do tego jestem w ostatniej klasie technikum, no i jeszcze koniec I semestru, wiec pracy co nie miara, a ja i tak w pewien sposób się obijam.

No a teraz do sedna.
Ostatnio zauważyłam, że fora o tematyce kpopwej podupadają co mnie smuci. Nie będę już miała czego czytać, gdyż moje ulubione strony, na których wyczytywałam pierwsze newsy o mojej ukochanej Azji padły albo podupadają. TT.TT

Dzisiaj zarejestrowałam się na forach gdzie siedziałam jakiś czas temu. Zaraz, to zauważyłam, że ostatnie posty na nich pojawiły się kilka dni temu, a teraz nie ma tam obecnej ani jednej osoby no i frekwencja tez jest słaba. A to wcale mnie nie cieszy. Ale życzę im by przetrwały ten kryzys kpopowych for i blogów. (mam nadzieję, że mojego to nie dotknie)

Tak, więc postanowiła trochę zmienić formułę jego. Tera będę zamieszczać tutaj wiadomości o tym co mnie zaciekawiło z nowości w azjatyckim światku dodając do tego nieco moich własnych przemyśleń i spostrzeżeń.
Mama nadzieję, ze to wam się spodoba, bo wybaczcie mi ale dodawania suchych wiadomości trochę mnie zmęczyło chociaż było ich mało.

Hmmm….
Teraz mogę wam powiedzieć co robiłam przez ten czas kiedy nic nie pisałam.
A wiec założyłam kolejne forum pbf, obchodziłam święta w czasie których rozchorowałam się no i jeszcze wpadłam na kilka fajnych pomysłów pomijając fakt, że wpadłam w lekko deprechę

Do tych pomysłów zalicza się
– zrobienie quizy kpopwego – co pewnie niedługo zrealizuje
– założenia forum yuri lub hentaj
– założenia forum pbf o gejszach

Tak, wiec kilka pomysłów miałam 😀
Znaczy nadal je mam, wiec jak by ktoś chciał mi pomóc w ich realizacji, to zgłaszajcie się śmiało ❤

No właśnie pomoc też by mi się przydało, bo dawno nie wstawiłam ani jednego filmu na YT, ani też przetłumaczonego wywiadu czy czegoś takiego, więc chetni do pomocy zgłaszać się na gg 41275297

No i jeszcze zaczęłam tłumaczyć 3 sezon Wonder Girls TV. Niby odcinek ruszony z tłumaczeniem na viki, a mi się ostatnio jakoś nie chce go kończyć.

Aishhhhh…. Musze się zmotywować.

No i jeszcze jedno. Jeśli macie jakieś propozycję tematów, które mają być poruszone na forum to piszcie śmiało 😀

Dodaj komentarz